Vragen én antwoorden.

Alles wat je wilt weten kun je hier vinden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Meest gesteld.

Hoe kan ik het saldo controleren op mijn cadeaukaart?

Via onze saldochecker kan iedereen het actuele saldo op de cadeaukaart inzien met de code.

Ik heb een digitale cadeaukaart besteld, maar niet ontvangen?

Controleer je spam-map in je e-mailprogramma. Zit de e-mail met de digitale cadeaukaart daar ook niet in? Mail dan naar info@gifty.nl van welke zaak je een bon hebt besteld, dag en tijdstip van de bestelling, voor welk bedrag en vanaf welk e-mailadres je de bestelling hebt gedaan.

Ik heb een cadeaukaart per post besteld, maar niet ontvangen?

Controleer het postadres in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Wanneer het adres klopt en je 4 werkdagen na je bestelling nog niets hebt ontvangen, reageer dan op de bevestigingsmail om aan te geven dat je de cadeaukaart niet hebt ontvangen. Wij maken dan de code op de door jouw bestelde cadeaukaart ongeldig zodat deze niet meer gebruikt kan worden en sturen je een nieuwe cadeaukaart per post.

Geen resultaten..

Staat jouw antwoord er niet tussen? Chat met ons.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Je kunt ons op werkdagen bereiken van 10:00 tot 17:00 uur. Heb je sneller hulp nodig? WhatsApp dan naar 06 – 18 230 090.

Chat met ons